
WYMIANA towaru na inny:
- Wymianę zakupionego towaru można dokonać w przeciągu 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
- W celu wymiany towaru na inny, należy odesłać zakupiony produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna.
- Na formularzu należy wyraźnie zaznaczyć powód wymiany.
- Do przesyłki należy również dołączyć w gotówce kwotę 20 zł, za ponowną wysyłkę towaru kurierem.
- Wymiana wraz z wysyłką nowego produktu nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, jeżeli w momencie otrzymania przesyłki Sklep będzie dysponował produktem na wymianę.
- Odsyłany produkt musi być nieużywany i w nienaruszonym stanie.
- W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.
REKLAMACJE:
- Aby dokonać reklamacji zakupionego produktu, należy odesłać zakupiony produkt wraz z formularzem, zaznaczając wyraźnie na formularzu powód reklamacji (formularz należy dołączyć do przesyłki).
- Do przesyłki należy dołączyć w gotówce 18 zł, czyli kwotę za ponowną wysyłkę towaru.
- Paczkę należy wysłać na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna.
- Rozpatrzenie reklamacji wraz z wysyłką nowego lub naprawionego produktu nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.
- Jeżeli produkt pochodzi od dostawcy zagranicznego, czas reklamacji może się wydłużyć zgodnie z wytycznymi producenta.
- W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.
ZWROTY:
- Zwrot zakupionego towaru można dokonać w przeciągu 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
- Zwrot towaru możliwy jest jedynie, gdy towar jest nieużywany w nienaruszonym stanie.
- Należy odesłać zakupiony produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu i formularzem, zaznaczając wyraźnie na formularzu powód zwrotu (formularz należy dołączyć do przesyłki).
- Paczkę należy odesłać na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna.
- Rozpatrzenie zwrotu wraz z wypłatą środków nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
- W przypadku darmowej dostawy, kwota do zwrotu będzie pomniejszona o koszt dostawy (15 zł w przypadku paczkomatu i 20 zł w przypadku kuriera).
- W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.
GWARANCJA:
Obuwie Peter Legwood ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na obuwie obejmuje 1 rok w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.
Obuwie Dr.Comfort ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na obuwie obejmuje 2 lata w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.
Wkładki FootHelp ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na wkładki obejmuje 6 miesięcy w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania, w tym 3 miesiące na warstwę pokrywającą wkładkę. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.
Załącznik zwrotu/ wymiany/ reklamacji towarów FootHelp:
/userdata/public/upload/zwrot-towarow-foothelp.doc