Gwarancja i zwroty

WYMIANA towaru na inny:

  • Wymianę zakupionego towaru można dokonać w przeciągu 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
  • W celu wymiany towaru na inny, należy odesłać zakupiony produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna, lub do Paczkomatu KJN02N.
  • Na formularzu należy wyraźnie zaznaczyć powód wymiany.
  • Do przesyłki należy dołączyć w gotówce opłatę za ponowną wysyłkę towaru (18 zł w przypadku paczkomatu i 23 zł w przypadku kuriera).
  • W przypadku nie dołączenia do odsyłanego towaru opłaty za ponowna przesyłkę, nabywca zostanie droga mailową poproszony o dokonanie w/w wpłaty na rachunek bankowy.
  • W przypadku braku możliwości zrealizowania przez nas wymiany towaru z winy nabywcy tj. braku wpłaty za ponowna wysyłkę towaru pomimo mailowej prośby o jej dokonanie lub braku kontaktu z nabywcą – wymiana towaru będzie przez nas zrealizowana poprzez dostarczenie wymienionego towaru do jednego z naszych stacjonarnych punktów odbioru, o czym nabywca zostanie poinformowany drogą mailową ze wskazaniem tego punktu.
  • Wymiana wraz z wysyłką nowego produktu nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, jeżeli w momencie otrzymania przesyłki Sklep będzie dysponował produktem na wymianę.
  • Odsyłany produkt musi być nieużywany i w nienaruszonym stanie.
  • W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.

REKLAMACJE:

  • Aby dokonać reklamacji zakupionego produktu, należy odesłać zakupiony produkt wraz z formularzem, zaznaczając wyraźnie na formularzu powód reklamacji (formularz należy dołączyć do przesyłki).
  • Do przesyłki należy dołączyć w gotówce opłatę za ponowną wysyłkę towaru (18 zł w przypadku paczkomatu i 23 zł w przypadku kuriera). 
  • Paczkę należy wysłać na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna lub do Paczkomatu KJN02N.
  • Rozpatrzenie reklamacji wraz z wysyłką nowego lub naprawionego produktu nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.
  • Jeżeli produkt pochodzi od dostawcy zagranicznego, czas reklamacji może się wydłużyć zgodnie z wytycznymi producenta.
  • W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY:

  • Zwrot zakupionego towaru można dokonać w przeciągu 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
  • Zwrot towaru możliwy jest jedynie, gdy towar jest nieużywany w nienaruszonym stanie.
  • Należy odesłać zakupiony produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu i formularzem, zaznaczając wyraźnie na formularzu powód zwrotu (formularz należy dołączyć do przesyłki).
  • Paczkę należy odesłać na adres: Tomasz Łopatka, ul. Kołobrzeska 52i/19, 05-510 Konstancin Jeziorna lub do Paczkomatu KJN02N.
  • Rozpatrzenie zwrotu wraz z wypłatą środków nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
  • W przypadku darmowej dostawy, kwota do zwrotu będzie pomniejszona o koszt dostawy (18 zł w przypadku paczkomatu i 23 zł w przypadku kuriera).
  • W przypadku otrzymania zwrotu towaru uszkodzonego lub jednoznacznie wskazującego na jego użytkowanie, nabywca zwracający towar otrzyma drogą mailową informację o zaistniałej sytuacji i odmowie przyjęcia zwrotu. W takiej sytuacji zwracany towar zostanie przekazany do wybranego punktu odbioru, jeżeli pozwala na to lokalizacja nabywcy. Jeżeli lokalizacja nabywcy nie będzie pozwalała na możliwość odbioru osobistego, zwracany towar zostanie odesłany do niego na jego koszt (na adres podany przy składaniu zamówienia). Nabywca zostanie o tym poinformowany drogą mailową i poproszony o uiszczenie opłaty za ponowną wysyłkę (18 zł w przypadku paczkomatu i 23 zł w przypadku kuriera).
  • W przypadku braku możliwości odesłania przez nas zwracanego towaru z winy nabywcy tj. braku wpłaty za ponowna wysyłkę towaru pomimo mailowej prośby o jej dokonanie lub braku kontaktu z nabywcą – wymiana towaru będzie przez nas zrealizowana poprzez dostarczenie zwracanego towaru do jednego z naszych stacjonarnych punktów odbioru, o czym nabywca zostanie poinformowany drogą mailową ze wskazaniem tego punktu.
  • W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@foothelp.pl.

GWARANCJA:

Obuwie Peter Legwood ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na obuwie obejmuje 1 rok w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.

Obuwie Dr.Comfort ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na obuwie obejmuje 2 lata w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.

Wkładki FootHelp ze względu na specyfikę produktu objęte jest ogólnymi zasadami reklamacji produktów w zakresie prawa konsumentów. Gwarancja na wkładki obejmuje 6 miesięcy w związku z ich przeznaczeniem i sposobem użytkowania, w tym 3 miesiące na warstwę pokrywającą wkładkę. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktu.

Załącznik zwrotu/ wymiany/ reklamacji towarów FootHelp: 

/userdata/public/upload/zwrot-towarow-foothelp.doc

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl